Lucie Strnadová

Bachelor's thesis

Learning Vocabulary through Didactic Games

Learning Vocabulary through Didactic Games
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is learning vocabulary through didactic games. The theoretical part begins with a look into the primary learners who are described from the point of view of psychological development, language learning, and second language education. Secondly, there is described vocabulary learning with all its aspects. Then the thesis focuses on didactic games, especially on the definition …more
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je osvojování slovní zásoby prostřednictvím didaktických her. Teoretická část práce začíná charakterizováním vybrané věkové skupiny mladších žáků. A to z pohledu jejich psychologického vývoje, výuky slovní zásoby a vztahu k výuce cizího jazyka. Druhá část práce nahlíží do výuky slovní zásoby a všech jejích aspektů. Práce se pak dále zaměřuje na didaktické hry, …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Strnadová, Lucie. Learning Vocabulary through Didactic Games. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická