Lucie Strnadová

Bakalářská práce

Learning Vocabulary through Didactic Games

Learning Vocabulary through Didactic Games
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is learning vocabulary through didactic games. The theoretical part begins with a look into the primary learners who are described from the point of view of psychological development, language learning, and second language education. Secondly, there is described vocabulary learning with all its aspects. Then the thesis focuses on didactic games, especially on the definition …více
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je osvojování slovní zásoby prostřednictvím didaktických her. Teoretická část práce začíná charakterizováním vybrané věkové skupiny mladších žáků. A to z pohledu jejich psychologického vývoje, výuky slovní zásoby a vztahu k výuce cizího jazyka. Druhá část práce nahlíží do výuky slovní zásoby a všech jejích aspektů. Práce se pak dále zaměřuje na didaktické hry, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Strnadová, Lucie. Learning Vocabulary through Didactic Games. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická