Lucie Strnadová
Bachelor's thesis
Learning Vocabulary through Didactic Games
Learning Vocabulary through Didactic Games
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is learning vocabulary through didactic games. The theoretical part begins with a look into the primary learners who are described from the point of view of psychological development, language learning, and second language education. Secondly, there is described vocabulary learning with all its aspects. Then the thesis focuses on didactic games, especially on the definition …moreAbstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je osvojování slovní zásoby prostřednictvím didaktických her. Teoretická část práce začíná charakterizováním vybrané věkové skupiny mladších žáků. A to z pohledu jejich psychologického vývoje, výuky slovní zásoby a vztahu k výuce cizího jazyka. Druhá část práce nahlíží do výuky slovní zásoby a všech jejích aspektů. Práce se pak dále zaměřuje na didaktické hry, …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Strnadová, Lucie. Learning Vocabulary through Didactic Games. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Vendula Dvořáková -
Média a žáci prvního stupně ZŠ
Kateřina MAZUROVÁ -
Pojetí smrti u žáků prvního stupně základní školy
Michaela Přindišová -
Nároky na žáky prvního stupně základních škol v Číně
Kateřina Stluková -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Didaktické náměty do pracovních činností pro žáky s SPU na prvním stupni základní školy
Zuzana Greiplová