Využití lidského potenciálu pro rozvoj podniku – Ing. Roman Košťál
Ing. Roman Košťál
Bachelor's thesis
Využití lidského potenciálu pro rozvoj podniku
Use of human potential for development of an enterprise
Anotácia:
Stěžejní pozornost podniku, zejména koncentrovaného na obchodní činnost, by měla být zaměřena na permanentní optimalizaci vedení pracovní skupiny, do které by měla být zahrnuta neustálá analýza lidského potenciálu a následná volba takových nástrojů nebo opatření, aby bylo dosaženo dlouhodobého a efektivního rozvoje podniku.Abstract:
The crucial attention of companies, particularly of businesses concentrated on commercial activities, should be focused on a long-term optimization of the working group management. The optimization should include the ongoing analysis of the human potential and the subsequent choice of such instruments or measures so that a long-term and effective development of the company can be achieved.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/avf4e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Irena Kozlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta
Diana Boháčová -
Motivace a stimulace profesního potenciálu zaměstnanců
Renata Fišerová -
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
Company valuation and its role for company performance forecasting
Elena Iabanji -
Comparison of Market Value Creation within Tesla Company and BYD Automobile Company
Yaoyao Guo