Vnímání profese sociálního pedagoga veřejností – Barbora Polášková
Barbora Polášková
Bakalářská práce
Vnímání profese sociálního pedagoga veřejností
Perception of the Profession of a Social Pedagogue by the Public
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma vnímání profese sociálního pedagoga veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se v úvodu zaměřuje na historický přehled sociální pedagogiky spolu s historickým vývojem ve světě i u nás a dále navazuje představením sociální pedagogiky jako vědní disciplíny. Poslední kapitola charakterizuje profesi sociálního pedagoga, vymezuje …víceAbstract:
Thesis is focused on the perception of the profession of social pedagogue by the public. The work is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part in the introduction is focused on a historical overview of social education along with the historical development in the world and in our country and also follows the introduction of social pedagogy as a scientific discipline. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Polášková, Barbora. Vnímání profese sociálního pedagoga veřejností. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga ve vztahu k potřebám edukační praxe.
Dana KADEŘÁBKOVÁ -
Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Šárka Hlávková -
Osobnost sociálního pedagoga a jeho vychovatelské kompetence
Jiřina Pumprlová -
Sociální kompetence pedagoga v oblasti prevence rizikového chování u dětí
Pavlína Bergmannová -
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ