Spokojenost zákazníka u vybraného podniku – Matěj Gregor
Matěj Gregor
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka u vybraného podniku
Customer experience at a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka u vybraného podniku. Jejím cílem je analyzovat spokojenost zákazníků a následně poskytnout doporučení ke zkvalitnění služeb a produktů s ohledem na očekávání zákazníků.Abstract:
The bachelor's thesis is focuses on evaluating customer satisfaction at a selected company. Its aim is to analyze customer satisfaction and subsequently provide recommendations for improving services and products with regard to customer expectations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Jan Štěpánek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gregor, Matěj. Spokojenost zákazníka u vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Aneta Teichmannová -
Psychická zátěž a pracovní spokojenost manažerů
Michaela Marešová -
Event marketing – hodnocení spokojenosti návštěvníků reprezentačního plesu VŠPJ
Adéla Davidová -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Denisa Gizová