Ing. Denisa Suchá
Diplomová práce
Životní cyklus výrobku
The life cycle of product
Anotace:
Abstrakt Ve své práci jsem se zaměřila na životní cyklus výrobku, především z důvodu, že v dnešním tržním prostředí je nutné vědět, v jaké fázi se výrobek nachází, a dalo se pružně reagovat na změny na trhu. V teoretické části jsem popsala samotný produkt, jeho důležitost a význam. Dále, jsem vysvětlila pojem životní cyklus a popsala jednotlivé části toho cyklu. V části praktické, jsem chtěla ukázat …víceAbstract:
Abstract My work I located on product life cycle, above all on the ground of, that the in today's market environment, in what phase product finds, so that respond to changes in the marketplace. In theoretic parts I described himself product, his importance and meaning. Further, be explained conception life cycle and described individual parts that cycle. In the parts of practical, I wanted show, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xtewz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The life cycle of party pledges in Czech coalition governments
Petra Svačinová -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Lucie Oravcová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Zlata Plouharová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek