Andrea Karásková

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující spotřebitelské preference k lokální značce: Případová studie značky Kofola na českém trhu

Factors Influencing Consumer Preferences for a Local Brand: A Case Study of the Kofola Brand on the Czech Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání faktorů, které ovlivňu-jí spotřebitelské preference českých spotřebitelů vůči značce Kofola. Cílem práce je identifikovat hlavní důvody, proč čeští spotřebitelé pre-ferují Kofolu před globálními značkami, jako je Coca-Cola. V teoretické části jsou představeny koncepty spotřebitelského chování, brand equi-ty a role aspirací. Praktická část vychází z kvalitativního …viac
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on examining the factors that influence Czech consumers’ preferences for the Kofola brand. The thesis aims to identify the main reasons why Czech consumers prefer Kofola over global brands such as Coca-Cola. The theoretical part presents concepts of consumer behavior, brand equity, and the role of aspirations. The practical part is based on qualitative research, including …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2025
  • Vedúci: Jan Pospíšil
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/96268