Martina PATOČKOVÁ
Master's thesis
Oděv jako prostředek sebevyjádření
The function of clothing as a means of self-expression
Abstract:
Práce zkoumá oděv v různých kontextech, avšak její hlavní linií je oděv jako prostředek sebevyjádření. Odkazuje k módě jako proměnlivému kulturnímu socio-psychologickému fenoménu, jenž je zrcadlem každé společnosti. Móda určuje pravidla, stává se diktátem, kterému se někteří dobrovolně podřizují. Ovlivňuje ji mnoho dalších odvětví, jakým je např. sport nebo hudba. Cílovou skupinou pro mnoho oděvních …moreAbstract:
The thesis examines clothing from various points of view, however its main theme is clothing as a means of self-expression. It refers to fashion as an ever-changing socio-psychological phenomenon which is a mirror to every society. The fashion is setting the rules, it is becoming a dictate to which some people free willingly subordinate themselves. Fashion is influenced by many other parts of life …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Pejčochová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PATOČKOVÁ, Martina. \textit{Oděv jako prostředek sebevyjádření}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/z6xdcm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PATOČKOVÁ, Martina. Oděv jako prostředek sebevyjádření. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Education / ČJ VV SN
Theses on a related topic
-
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Výtvarná výchova u žáků s poruchou autistického spektra
Petra Matoušková -
Výtvarná výchova u žáků s mentálním postižením
Mája Balcarová -
Výtvarná výchova na prvním stupni ZŠ v integrativním pojetí
Markéta Popelková -
Tvorba pracovních listů pro předmět výtvarná výchova
Petra Höhneová -
Vývoj vztahu žáků k předmětu výtvarná výchova
Marie HLÁVKOVÁ -
Tvorba jako sebevyjádření. Projekt s postiženým jedincem.
Kateřina SKRYJOVÁ