Brandová komunikace ve virtuální realitě – Bc. Michael Nováček
Bc. Michael Nováček
Diplomová práce
Brandová komunikace ve virtuální realitě
Brand communication in virtual reality
Anotace:
Práce pojednává o využití virtuální reality v komunikační strategii značky. Autor vysvětluje základní principy fungování virtuální reality a srovnává její efektivitu komunikace s tradičními reklamními nosiči. Výstupem práce je mimo základní orientaci v mechanismu virtuální reality a jejího využití v komunikaci, také návrh komunikační strategie, která virtuální realitu na základě výzkumných poznatků …víceAbstract:
Focus of the thesis is built around implementing virtual reality in brand’s communication strategy. Author explains the fundamental concepts of virtual reality, and compares the effectivity of VR communication with traditional traditional media channels. The outcome of this work is a basic knowledge of the mechanisms of virtual reality, its uses in communication as well as a communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Kristýna Hájková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
Dalibor Černocký -
Suggestion regulating technology for post-harvest operations: new trends in maize storage techniques in Rwanda
INNOCENT Habimana -
Nové trendy v oblasti ubytovacích služeb se zaměřením na IT technologie z pohledu klienta
Veronika Bartíková -
Překážky v komunikaci se zaměřením na komunikaci v korporátních společnostech
Michaela Zíková -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Udržitelnost v kultuře: role kulturních institucí a umění v době klimatické krize
Kateřina Pražáková -
Vývoj, užití a charakteristiky znaků emoji v psané komunikaci
Karolína Tomášková -
Vývoj, význam a aplikace entertainmentu v marketingové komunikaci
Karolína Ježková