Bc. Michael Nováček

Diplomová práce

Brandová komunikace ve virtuální realitě

Brand communication in virtual reality
Anotace:
Práce pojednává o využití virtuální reality v komunikační strategii značky. Autor vysvětluje základní principy fungování virtuální reality a srovnává její efektivitu komunikace s tradičními reklamními nosiči. Výstupem práce je mimo základní orientaci v mechanismu virtuální reality a jejího využití v komunikaci, také návrh komunikační strategie, která virtuální realitu na základě výzkumných poznatků …více
Abstract:
Focus of the thesis is built around implementing virtual reality in brand’s communication strategy. Author explains the fundamental concepts of virtual reality, and compares the effectivity of VR communication with traditional traditional media channels. The outcome of this work is a basic knowledge of the mechanisms of virtual reality, its uses in communication as well as a communication strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Kristýna Hájková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON