Jan Bartoš
Bachelor's thesis
Mergers and Acquisitions
Mergers and Acquisitions
Abstract:
Tato práce představuje fúze a akvizice jako celek a podrobně se zabývá analýzou prodejního procesu společnosti z pohledu poradce. První část vymezuje hlavní používané pojmy, přibližuje historický vývoj odvětví a nastiňuje význam poradce při transakci. I vzhledem k nedostatku české literatury na toto téma, je cílem druhé části práce čtenáři přiblížit typizovaný průběh prodeje firmy. Konkrétně všechny …moreAbstract:
The thesis introduces mergers and acquisitions as such, and particularly focuses on the sell side process of M&A from an advisor's point of view. The first part serves to define key terms, describe the recent development in the sector and highlight the importance of M&A advisors in the process. The second part aims to advance the lacking Czech literature on this topic, by guiding the reader through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65421
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: Petr Zámečník
- Reader: Jaroslav Schönfeld
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Akviziční proces na českém a slovenském trhu oděvního designu
Katarína Ďurišová -
Návrh systému pro akviziční proces v útvaru akvizic a jeho implementace v prostředí MS SharePoint 2013
Alena Pekárková -
Akviziční proces nestátního zdravotnického zařízení Clinicum a.s.
Lucie Nejepsová -
Nákupní proces produktu automatizovaný externí defibrilátor (AED) ve firmě Medsol s.r.o.
Daniela KLAPÁLKOVÁ -
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Michal Pechát -
Zákaznický proces z pohledu prodeje vozidel velkoodběratelům ve společnosti Škoda Auto a.s.
Lenka Petrbboková -
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Michal Srbecký -
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
Mojmír Špalek