Penetrácia trhu bankovými produktami – Bc. Tomáš Seman
Bc. Tomáš Seman
Bakalářská práce
Penetrácia trhu bankovými produktami
Market penetration of banking products
Abstract:
The Thesis has theoretically – practical character and deals with analysis of banking market. The purpose of this analysis is to assess the coverage of the banking market with banking products. First part contains theory, which forms a basis for market analysis. Its focus is mainly on analysis of the market of banking products, market segment of customers, the requirements raised by the competition …víceAbstract:
Bakalárska práca má teoreticko-praktický charakter a zaoberá sa analýzou bankového trhu. Úlohou tejto analýzy je zhodnotiť pokrytie bankového trhu bankovými produktmi. Prvá časť obsahuje teóriu, ktorá tvorí východisko pre analýzu trhu. Zameriava sa hlavne na analýzu trhu bankových produktov, trhu segmentov klientov, požiadaviek vyvolaných konkurenciou ako aj analýzou medzier na trhu. V záverečnej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/swxv9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: Ing. Darina Vološinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Komparácia vybraného bankového produktu finančných inštitúcií
Iveta Majerčíková -
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
Marianna Račková -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova