Marketingová strategie rekreačního střediska – Michal JODAS
Michal JODAS
Diplomová práce
Marketingová strategie rekreačního střediska
Marketing strategy of the holiday center
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma marketingová strategie rekreačního střediska je navržení marketingové strategie rekreačního střediska Borek, vycházející z analýzy okolí podniku. Jehož součástí je analýza mikroprostředí a makroprostředí, analýzy SWOT a vymezení cílového segmentu, na který se při tvorbě marketingové strategie zaměřím. V rámci kontroly správně vybraného segmentu bude proveden marketingový …víceAbstract:
The aim of the thesis on marketing strategy holiday center is to devise a marketing strategy holiday center Borek, based on an analysis of neighborhood business. Which includes micro-and macro-environment analysis, SWOT analysis and definition of the target segment to which the marketing strategy to create focus. The control segment will be selected properly executed marketing research, which will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JODAS, Michal. Marketingová strategie rekreačního střediska. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová