Michal JODAS

Diplomová práce

Marketingová strategie rekreačního střediska

Marketing strategy of the holiday center
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma marketingová strategie rekreačního střediska je navržení marketingové strategie rekreačního střediska Borek, vycházející z analýzy okolí podniku. Jehož součástí je analýza mikroprostředí a makroprostředí, analýzy SWOT a vymezení cílového segmentu, na který se při tvorbě marketingové strategie zaměřím. V rámci kontroly správně vybraného segmentu bude proveden marketingový …více
Abstract:
The aim of the thesis on marketing strategy holiday center is to devise a marketing strategy holiday center Borek, based on an analysis of neighborhood business. Which includes micro-and macro-environment analysis, SWOT analysis and definition of the target segment to which the marketing strategy to create focus. The control segment will be selected properly executed marketing research, which will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JODAS, Michal. Marketingová strategie rekreačního střediska. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management