Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management – Eva Dytrychová
Eva Dytrychová
Bakalářská práce
Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
The Phenomenon of Streisand Effect - Implications for Professional Marketing Management
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo nalezení a charakteristika případů internetového fe-noménu Streisand efekt, který je důsledkem neúspěšné snahy o utajení již zveřejněné informace (zpravidla na internetu) a možnosti využití tohoto fenoménu v marketing managementu. V práci jsou uvedeny a popsány tuzemské i zahraniční případy tohoto jevu a analyzovány pokusy o jeho aplikaci v marketingových kampaních. Na základě …víceAbstract:
Objective of this thesis was to find and characterize cases of Internet phenomenon called Streisand Effect and ability to exploit this phenomenon in professional marketing management. This effect is a consequence of an unsuccessful attempt to secrecy previously published information (usually on the Internet). The thesis presents and discuss domestic and foreign cases of this phenomenon and analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Cenzura na vybraných sociálních sítích
Jakub Andrysík -
Nepřímá cenzura českých galerií po roce 2000
Hynek Vrána -
Cenzura brněnského tisku v éře první československé republiky jako námět pro výuku
Kryštof Popelka -
Svoboda slova a cenzura v 60. letech ve Finsku na příkladu románu Hannu Salamy Juhannustanssit
Eliška Losíková -
Svoboda projevu a cenzura na internetu a sociálních sítích
Karolína Blatová -
Cenzura v českých knihovnách se zaměřením na challenged books
Martina Vojáčková -
Cenzura zobrazování homosexuality v japonské populární kultuře
Barbora Bílá -
Čínská cenzura domácího filmu v posledních dvaceti letech na příkladu celovečerních filmů Jia Zhangkea
David Cholasta