Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu – Bc. Edita Karlová
Bc. Edita Karlová
Master's thesis
Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu
Visitors Profile for Destination Development in South Moravia
Anotácia:
Karlová, E., Rašovská, I. Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Předmětem diplomové práce je stanovení profilů návštěvníků Jihomoravského kraje, které budou vysloveny na základě analýzy současného stavu nabídky cestovního ruchu města Brna a marketingového šetření mezi zvoleným segmentem. V teoretické …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on the description of visitors profile in the South Moravia area. This will be based on the analysis of the actual tourism activity in the area and based on a marketing research among the observed groups. The first part of the thesis is a description of a theory of tourism, tourist behaviour, tourism management and visitors profile. The analysis of the actual situation of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ida Vajčnerová, Ph.D.
- Oponent: Barbora Podhrázská, MgA. Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARLOVÁ, Edita. \textit{Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/z7jzrt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka
Názov
Vložil
Vložené
Práva