Barbora Pešková

Bachelor's thesis

Analýza marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství

Marketing needs analysis for a small family engineering business
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství Pešek Machinery. Jejím cílem je analyzovat vnější komunikační potřeby podniku a na základě získaných poznatků navrhnout strategii marketingové komunikace. Je zkoumáno, jakým způsobem lze komunikovat značku a novou produktovou řadu podniku vůči B2B klientům tak, aby došlo k rozšíření portfolia o další …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing needs of a small family engineering business called Pešek Machinery. Its aim is to analyse external communication needs of the company and to propose a strategy of marketing communication based on the gained knowledge. It examines how to communicate the brand and its new product line of the company to B2B clients in order to gain new important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2020
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Filip Truhlář

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78694