Analýza marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství – Barbora Pešková
Barbora Pešková
Bakalářská práce
Analýza marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství
Marketing needs analysis for a small family engineering business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství Pešek Machinery. Jejím cílem je analyzovat vnější komunikační potřeby podniku a na základě získaných poznatků navrhnout strategii marketingové komunikace. Je zkoumáno, jakým způsobem lze komunikovat značku a novou produktovou řadu podniku vůči B2B klientům tak, aby došlo k rozšíření portfolia o další …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing needs of a small family engineering business called Pešek Machinery. Its aim is to analyse external communication needs of the company and to propose a strategy of marketing communication based on the gained knowledge. It examines how to communicate the brand and its new product line of the company to B2B clients in order to gain new important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2020
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Filip Truhlář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů
Iva Cejnarová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Lucie Halaničová -
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků