Barbora Pešková

Bakalářská práce

Analýza marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství

Marketing needs analysis for a small family engineering business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových potřeb malé rodinné firmy ve strojírenství Pešek Machinery. Jejím cílem je analyzovat vnější komunikační potřeby podniku a na základě získaných poznatků navrhnout strategii marketingové komunikace. Je zkoumáno, jakým způsobem lze komunikovat značku a novou produktovou řadu podniku vůči B2B klientům tak, aby došlo k rozšíření portfolia o další …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing needs of a small family engineering business called Pešek Machinery. Its aim is to analyse external communication needs of the company and to propose a strategy of marketing communication based on the gained knowledge. It examines how to communicate the brand and its new product line of the company to B2B clients in order to gain new important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2020
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Filip Truhlář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78694