Faktory ovlivňující úspěch nákupních center v Praze – Zuzana Kmoníčková
Zuzana Kmoníčková
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující úspěch nákupních center v Praze
Factors Influencing Success of Shopping Centres in Prague
Abstract:
Práce pojednává o faktorech, které mají vliv na úspěch nákupních center, zejména z hlediska spotřebitele. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část nejprve charakterizuje situaci českého maloobchodu, dále jsou popsány jednotlivéprovozní jednotky, které mohou být součástí nákupního centra. Za druhé jsou definovány jednotlivé typy nákupních center, především evropského typu. …moreAbstract:
This thesis investigates the success factors involved in customer turnout in retail stores and shopping centres over time. It is divided into two main parts, a theoretical and a practical part.The theoretical part describes the retail situation in the Czech Republic and the various retail units that can be formed in a shopping centre. Different types of shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KMONÍČKOVÁ, Zuzana. \textit{Faktory ovlivňující úspěch nákupních center v Praze}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/z7pzax/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Porovnání nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek
Lenka Roubínová -
Design provozní jednotky
Pavla Theodosisová -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Malé obchodní centrum
Barbora Viazaničková -
Mystery Shopping ve vybraných turistických informačních centrech v Praze
Jiří Kukla -
Nákupní centrum s prodejnou rychlého občerstvení – vytápění a větrání
Pavla Böhmová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights