Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence – Bc. Margarita Zhunussova
Bc. Margarita Zhunussova
Bachelor's thesis
Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
Abstract:
This Bachelor thesis demonstrates how is significant the financial intelligence for people. Here is described the basic theoretical information about financial instruments (mortgages, consumer loans, saving instruments, insurance, pension insurance/securing). Also here is considering data of banking institutions and non-banking institutions, and executor services of the Czech Republic.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x37zi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2014
- Vedúci: Ing. Marie Těhlová
- Oponent: Ing. Kateřina Kalinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Systém vzdělávání finančních poradců ve společnosti Partners Financial Services, a. s.
Lucie Bocková -
Postavenie finančného poradcu podľa zákona o finančnom sprostredkovaní
Daniela Dobríková -
Úloha finančného poradcu vo finančnom plánovaní rodiny
Andrea Leitlová -
Retirement savings instruments in the Czech Republic - Risk diversification
Michal Hlubuček -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Sustainable, Conscious Consumer Behavior: A Comparative Study on Türkiye and the Czech Republic
Bashak Sarah Yoney -
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
Franco Eduardo Rodriguez Esponda -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ