Generace tzv. "buřičů" - didaktická interpretace – Bc. Jan Křeček
Bc. Jan Křeček
Master's thesis
Generace tzv. "buřičů" - didaktická interpretace
The Generation of so called "Rebels" - didactic interpretation
Anotácia:
Diplomová práce Didaktická interpretace textů generace tzv. „buřičů“ je zaměřena na školní praxi, konkrétně na využití prvků didaktické intepretace pro práci s texty autorů, které řadíme do generace tzv. „buřičů“. Nejprve je vymezen pojem didaktická interpretace, následně je předložen současný stav didaktické interpretace a její výsledky v českých zemích a přesah didaktické interpretace z výuky anglického …viacAbstract:
The diploma thesis The Generation of so called "Rebels" - didactic interpretation deals with the use of features of didactic analysis (didactic interpretation) in practice, concretely in teaching Czech literature (the generation of so called "Rebels" at the secondary school. At first, the term didactic interpretation is explained and the contemporary state of Czech research connected with the didactic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/trmlh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická interpretace vybraných děl Marky Míkové
Sára GORYCZKOVÁ -
Didaktická interpretace díla Františka Tichého
Lindita HEGER -
Didaktická interpretace díla Terryho Pratchetta
Vojtěch KOPECKÝ -
Didaktická interpretace děl Petra Stančíka pro děti a mládež.
Tereza CHMELINOVÁ -
Didaktická interpretace díla Vojtěcha Matochy
Michaela JANEBOVÁ -
Didaktická interpretace románu Alma od Timothéa de Fombella
Daniela JIŘÍČKOVÁ -
Didaktická interpretace tvorby Ivy Procházkové pro dospívající čtenáře
Kristýna VLASÁKOVÁ -
Didaktické využití strukturalistické interpretace textu v povídkové tvorbě K. V. Raise
Anna Kovalská