Ing. Václav Králík, BBA
Master's thesis
New media in corporate communication
New media in corporate communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá typy komunikace, popisuje atributy nových medií a popisuje sociální média a sociální sítě. Téma této Diplomové práce je Nová média v korporátní komunikaci. Hlavním cílem je prokázat užitečnost nových médií v korporátní komunikaci, porovnáním stávajících komunikačních platforem v rámci stávajících korporací s možnosti zlepšení za použití nových médií jako efektivní, rychlé …moreAbstract:
This Diploma Thesis describes the types of communication, describes attributes of new media, and describes social media and social networks. The topic of this Diploma Thesis is New media in corporate communication and the objective is to prove the usefulness of new media in corporate communication by comparing current communication platforms within existing corporations with the improvement possibilities …moreKeywords
Communication New Media Corporate communication Social media Types of communication Communication Platforms Social networks Corporate communication platforms Komunikace nová média korporátní komunikace sociální média typy komunikace komunikační platformy sociální sítě korporátní komunikační platformy
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/emmtf/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Jiří Šnajdar
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Theses on a related topic
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
Martina Šafránková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ