New media in corporate communication – Ing. Václav Králík, BBA
Ing. Václav Králík, BBA
Diplomová práce
New media in corporate communication
New media in corporate communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá typy komunikace, popisuje atributy nových medií a popisuje sociální média a sociální sítě. Téma této Diplomové práce je Nová média v korporátní komunikaci. Hlavním cílem je prokázat užitečnost nových médií v korporátní komunikaci, porovnáním stávajících komunikačních platforem v rámci stávajících korporací s možnosti zlepšení za použití nových médií jako efektivní, rychlé …víceAbstract:
This Diploma Thesis describes the types of communication, describes attributes of new media, and describes social media and social networks. The topic of this Diploma Thesis is New media in corporate communication and the objective is to prove the usefulness of new media in corporate communication by comparing current communication platforms within existing corporations with the improvement possibilities …víceKeywords
Communication New Media Corporate communication Social media Types of communication Communication Platforms Social networks Corporate communication platforms Komunikace nová média korporátní komunikace sociální média typy komunikace komunikační platformy sociální sítě korporátní komunikační platformy
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/emmtf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
Martina Šafránková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ