Kampaň Baracka Obamy - Trendy politického marketingu – Martina Laresová
Martina Laresová
Master's thesis
Kampaň Baracka Obamy - Trendy politického marketingu
Barack Obama´s Campaign - Trends of political marketing
Anotácia:
Cílem této práce je na základě teoretických podkladů a analýzy volební kampaně současného prezidenta USA Baracka Obamy definovat trendy politického marketingu. Jsou jimi (a) komplexní zapojení marketingových nástrojů do volební kampaně s důrazem na synergii "nových" a "klasických" médií ("postmoderní kampaně"), (b) nutnost udržování kampaně i během samotného volebního období ("permanentní kampaně" …viacAbstract:
Based on theoretical background and Barack Obama's campaign analysis this paper is aiming to define the trends in the field of political marketing. The conclusion is (a) a complex employment of marketing tools and strategies with focus on synergy of "new" and "old" media ("postmodern campaigns"), (b) necessity of "permanent campaigning", (c) profesionalization of strategy and execution, (d) personalization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15000
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2009
- Vedúci: Zuzana Lehmannová
- Oponent: Zdeněk Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15000
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra