Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o. – Bc. Kateřina Vokounová
Bc. Kateřina Vokounová
Master's thesis
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Strategic marketing for company BSH home appliances Ltd.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je popis a zhodnocení strategického marketingu společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o., se zaměřením na strategický scénář. Teoretická část seskupuje informace dostupné z literatury na dané téma. Praktická část popisuje stávající situační analýzu společnosti, makroprostředí pomocí STEEP analýzy, mikroprostředí Porterovým modelem pěti sil. Aplikací SWOT analýzy, BCG matice …moreAbstract:
The thesis deals with description and evaluation of strategic marketing at BSH Home Appliances Ltd. focusing on strategic scenario. The theoretical part of thesis summarizes information from available paper and webside sources. The application part describes the current situation analysis of the company - using the STEEP analysis for macroenvironment, Porter's five forces model for microenvironment …moreKeywords
Marketing marketingový průzkum marketingové plánování marketingový mix produkt cena distribuční cesty komunikační mix značka podpora prodeje makroprostředí mikroprostředí sponzoring přímá komunikace SWOT analýza.Marketing marketing research marketing planning marketing mix product price distribution channels communication mix brand sales promotion macro environment micro environment sponsorship direct communication SWOT analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m109j/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací
Martina DUŠKOVÁ -
SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.
Petra Králíčková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
Preference klientů k direct bankingu
Kateřina Novotná -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý -
Vývoj direct mailu v digitálním věku
Jakub Oth -
Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice
Lucie ZÍKOVÁ