Malotřídní školy v podmínkách primárního vzdělávání – Jarmila LYSKOVÁ
Jarmila LYSKOVÁ
Master's thesis
Malotřídní školy v podmínkách primárního vzdělávání
The multi age primary classes in the conditions of contemporary primary education
Anotácia:
Teoretická část je zaměřena na současné primární vzdělávání, které probíhá v souladu s RVP ZV a ŠVP (hlavní vzdělávací cíle, metody, organizační formy a specifické způsoby hodnocení). Dále zahrnuje úlohu školy ve výchovně vzdělávacím procesu a fungování vzájemného vztahu učitel - žák. Důležité v tomto vztahu je postihnout jak osobnost učitele, tak osobnost žáka. Hlavní kapitolu tvoří málotřídní školy …viacAbstract:
The theoretical part of this thesis focuses on the education in primary schools which takes place in conformity with the contemporary framework and school curriculum (main educational goals, teaching methods, interaction patterns and specific ways of evaluation). It also deals with the role of school in this process of education and with the relationship between the teacher and the pupil. The important …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2009
Zverejniť od: 1. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2009
- Vedúci: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LYSKOVÁ, Jarmila. Malotřídní školy v podmínkách primárního vzdělávání. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání
Marcela OTAVOVÁ -
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů
Jana Matušíková -
Rozvoj psychodidaktických dovedností v přípravném vzdělávání učitelů primární školy prostřednictvím výtvarných disciplín
Hana Zvěřinová -
Profesní vzdělávání příslušníků ozbrojených sil České republiky
Jakub ZAMARSKÝ -
Metody a formy výuky na málotřídní škole
Lenka Hladíková -
Metody a formy práce v malotřídní škole
Martina Píšová -
Analýza přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí málotřídní školy
Miroslava Hynštová -
Vyučovací hodina současného tance s využitím principů techniky Josého Limóna a kontaktní improvizace pro středně pokročilé ve vzdělávacím systému základních uměleckých škol.
Eva Křenková