Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků – Bc. Martina Tychtlová
Bc. Martina Tychtlová
Bakalářská práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
The influence of corporate social responsiblity on customer behavior of customers
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků. V teoretické části byl popsán koncept společenské odpovědnosti firem, oblasti společenské odpovědnosti (ekonomická, sociální a enviromentální oblast), stav společenské odpovědnosti v České republice a ve světě. Dále bylo popsáno spotřební chování a vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the influence of corporate social responsibility on the consumer behavior of costumers. In theoretical part was described concept of corporate social responsibilty, areas of corporate social responsibilty (economic, social and environmental area), the situation corporate social responsibility in Czech Republic and in the world. Next was described consumer behavior …víceKlíčová slova
ekonomická oblast enviromentální oblast Evropská unie modely spotřebitelského chování nákupní rozhodovací proces nástroje CSR odpovědnost zákazníka sociální oblast společenská odpovědnost firem spotřební chování zákazníka economic area enviromental area European Union models of consumer behavior buying decision process CSR tools responsibility of costumer social area corporate social responsibility consumer behavior of costumer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pussv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2013
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Analýza spotřebitelského chování studentů v rámci výměnných programů
Nela Jana Křížková -
Analýza spotřebitelského chování
Lucie Aulehlová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu televizorů
Jan Pešek -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova