Radek Vais

Bakalářská práce

Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury

Subculture for sale - Addressed marketing communication to selected subculture
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové oslovení vybrané subkultury. Tou jsou konkrétně mladí lidé ve věku od 15 do 25 let, kteří žijí fitness životním stylem. Rozdělena je na dvě hlavní části, přičemž první část je věnována především definicím pojmů jako je marketing, marketingový mix, cílová skupina a konkrétní typy segmentace jako je geografická, behaviorální a další. K definování těchto …více
Abstract:
This bachelor thesis is focus on the marketing address of a selected subculture. These are specifically young people aged 15 to 25 who live a fitness lifestyle. It is divided into two main parts, while the first part is mainly devoted to the definitions of terms such as marketing, marketing mix, target group and specific types of segmentation such as geographical, behavioral and others. To define these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace