THE IMMERSIVE WORLD OF VIDEO GAMES AND THE GAMING CONCEPTS IN THE FUTURE OF CINEMA – Georgi Unkovski
Georgi Unkovski
Diplomová práce
THE IMMERSIVE WORLD OF VIDEO GAMES AND THE GAMING CONCEPTS IN THE FUTURE OF CINEMA
IMERZNÍ SVĚT VIDEOHER A HERNÍ KONCEPTY V BUDOUCNOSTI KINEMATOGRAFIE
Anotace:
This thesis will deal with the concept of immersion in video games and it will discuss the possible implication Video Games can have on Cinema while investigating immersion as a quantifiable experience through the analysis of ?Heavy Rain? (2010 PS3 title). This thesis will also explore the negative aspects of immersion and present arguments for and against the advancement of spatial and kinaesthetic …víceAbstract:
Tato práce se zabývá konceptem imerze ve videohrách a analyzuje možné implikace, které mohou videohry mít pro kinematografii. Imerze je zkoumána jakožto kvantifikovatelná zkušenost prostřednictvím hry ?Heavy Rain? (2010 PS3 titul). Tato práce taky prozkoumává negativní aspekty imerze a současné argumenty pro a proti prosazování prostorových a kinestetických imerzních technologií. Nakonec se práce věnuje …víceKlíčová slova
videohryKlíčová slova
informační technologie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8751
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 10. 2015
- Vedoucí: Helena BENDOVÁ
- Oponent: Michaela Slussareff
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UNKOVSKI, Georgi. \textit{THE IMMERSIVE WORLD OF VIDEO GAMES AND THE GAMING CONCEPTS IN THE FUTURE OF CINEMA}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/z8kpj9/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Cinema and Digital Media
Práce na příbuzné téma
-
Vliv videoher na vývoj informačních technologií
Michael Franěk -
Neuronové sítě a evoluční algoritmy pro videohry
Matyáš Horký