MgA. Zuzana Vrajíková

Bakalářská práce

Placená reklama na Facebooku

Paid advertising on Facebook
Anotace:
Bakalářská práce „Placená reklama na Facebooku“ pojednává o možnostech propagace projektu či firmy na sociální síti Facebook. Dále se věnuje postupům analýzy dat, pro dosažení co nejlepších výsledků. První část práce je poté aplikována v případové studii, která představuje poslední kapitolu této práce.
Abstract:
Thesis „Paid advertising on Facebook“ deals with promotion options for project or company on social network Facebook. Also deal with analysis methods. First part of thesis is apply in case study. Case study is the last chapter of this thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: MgA. Tomáš Cafourek
  • Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/t17nk/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství