MgA. Zuzana Vrajíková
Bachelor's thesis
Placená reklama na Facebooku
Paid advertising on Facebook
Abstract:
Bakalářská práce „Placená reklama na Facebooku“ pojednává o možnostech propagace projektu či firmy na sociální síti Facebook. Dále se věnuje postupům analýzy dat, pro dosažení co nejlepších výsledků. První část práce je poté aplikována v případové studii, která představuje poslední kapitolu této práce.Abstract:
Thesis „Paid advertising on Facebook“ deals with promotion options for project or company on social network Facebook. Also deal with analysis methods. First part of thesis is apply in case study. Case study is the last chapter of this thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/t17nk/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: MgA. Tomáš Cafourek
- Reader: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/t17nk/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Music Management
Theses on a related topic
-
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Plakát v rámci filmové propagace
Natálie Divincová