Bc. Barbora Winklerová

Master's thesis

Strategie učení se cizímu jazyku: autoevaluační zpráva školy

Foreign Language Learning Strategies: Self-Evaluative School Report
Abstract:
Diplomová práce zpracovává autoevaluační zprávu pro ZŠ Dolní Kounice na téma strategie učení se žáků cizímu jazyku (anglickému jazyku) – používání strategií žáky a podpora strategií ve výuce učiteli. V teoretické části uvádí do koncepce autoevaluace (ve vazbě na vyhlášku a další dokumenty), problematiky klíčové kompetence k učení (ve vazbě na RVP ZV 2007) a strategií učení (ve vazbě na Společný referenční …more
Abstract:
The thesis deals with self-evaluative school report for grammar school Dolni Kounice, the theme: pupil’s foreign language learning strategies (English language) – using of strategies by pupils and support of use strategies in teaching by teachers. In the theoretical part presents it in the self-evaluation conception (in connection with regulation and other documents, issue of key competency for learning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2012
  • Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Mgr. Jana Chlápková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language