Česká média a jejich ekonomická závislost na reklamních inzerentech (na příkladu časopisu Týden) – Lenka Hrazdírová
Lenka Hrazdírová
Diplomová práce
Česká média a jejich ekonomická závislost na reklamních inzerentech (na příkladu časopisu Týden)
Czech media and their economic dependence on advertisers (for example a weekly Týden Journal)
Anotace:
K přiblížení situace rozboru tématu je v této diplomové práci rozebrána historie a současnost médií, zákony, kterými se média řídí, a rozdělení na média veřejné služby a média soukromá. Díky tohoto dělení se také odlišují jejich hlavní zdroje financování – příjmy z reklamy nebo koncesionářských poplatků. Autorka se zde zaměřuje na inzerci v periodicích, způsobu stanovení její ceny, její výhody a nevýhody …víceAbstract:
The history and present media, laws, which controls media and distribution of public service media and private media are describe in this diploma thesis.The reason is explanation of situtation which is suscribe in this thesis. Thanks to media distribution there are different sources of funding – the revenue from advertising and license fees. The author focuses to advertise in periodicals, the method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85235
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: René Stejskal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRAZDÍROVÁ, Lenka. \textit{Česká média a jejich ekonomická závislost na reklamních inzerentech (na příkladu časopisu Týden)}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/z8rqu2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Časopis Pevnost, historie a postavení v ČR
Petr OŠLEJŠEK -
Ušlechtilý tisk - historické fotografické techniky v dnešní výtvarné fotografii
Nikola Adlerová -
Reklama a soutěž advokátů
Michaela VÍTOVSKÁ