Rishabh Kumar

Diplomová práce

Testing & scrutinizing the methodology of design thinking through studying/analyzing gamification approach to induce/support behavioral change to reduce CB littering

Testování a zkoumání metodologie designového myšlení prostřednictvím studia/analýzy gamifikačního přístupu za účelem vyvolání/podpory změny chování za účelem snížení CB odpadu
Anotace:
Tato diplomová práce využívá proces designového myšlení k vytvoření životaschopného, ​​uživatelsky orientovaného návrhu efektivní metody „Gamified awareness program“, která by sloužila jako způsob, jak minimalizovat CB odpad ve vybrané lokalitě – kampusu Vysoké školy ekonomické v Praze, Praha. Etnografický výzkum byl prováděn na různých uživatelích (odchovance CB) po dobu 2-3 měsíců iterativním způsobem …více
Abstract:
This Master’s thesis uses the design thinking process to create a viable, user-centric design of an effective method ‘Gamified awareness program’ which would serve as a way to minimize CB littering in the selected site – campus of Prague University of Economics and Business, Prague. Ethnographic research was conducted on various users (CB litterers) over a period of 2-3 months in an iterative manner …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Ryška
  • Oponent: Patrik Sieber

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85274

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management