Ocenění sportovního klubu SK Slavia Praha a.s. – Lukáš Brejcha
Lukáš Brejcha
Diplomová práce
Ocenění sportovního klubu SK Slavia Praha a.s.
Valuation of the sport club SK Slavia Praha a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovení hodnoty SK Slavia Praha a.s. k datu 30. 06. 2013. V teoretické části se věnuji porovnání rozdílů při ocenění klasického výrobního podniku a sportovního klubu. Samozřejmě zde popisuji metody vhodné k oceňování podniků a aparát, který jsem si vybral k ocenění klubu. V praktické části rozebírám pomocí finanční analýzy ukazatele, které mají vliv na hodnotu podniku …víceAbstract:
The purpose of my Master's Thesis is to determine the value of the SK Slavia Praha a.s. as of 30.06.2013. I focus on comparing differences between valuation of classical manufaturing company and valuation of sport club in theoretical part. I describe suitable methods for valuation of company and apparatus, that I chose to valuation of club of course in theoretical part. I use financial analysis to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Kotáb
- Oponent: Alexandr Ščiklin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Strategická analýza vnějšího okolí SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Daniel Takáč -
Strategická analýza SK Slavia Praha - fotbal a.s
David Koudelka -
Finanční a strategická analýza společnosti SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Tomáš Havlíček -
Tvorba marketingového plánu pro fotbalový tým SK Slavia Praha
Samuel Fürst -
Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha
Tereza Zichová