Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání – Markéta Vošmerová
Markéta Vošmerová
Bachelor's thesis
Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání
Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání
Abstract:
Bakalářská práce na téma Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání má za cíl zjistit, co a jakým způsobem motivuje učitele k dalšímu vzdělávání. Bakalářská práce se člení na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení se současným stavem řešené problematiky, vysvětlení základních pojmů vztahujících se k motivaci z obecného pohledu, významu motivace dalšího vzdělávání …moreAbstract:
The bachelor thesis on Motivation of secondary school teachers to further Education, aims to find out what and how it motivates teachers to continue their education. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The general objective of the theoretical part is to familiarize with the current state of the solved issues, an explanation of the basic concepts related to motivation from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Adamec, Ph.D.
- Reader: Marie Horáčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Further Education of Teaching Staff
Martin Brandstätter -
Motivace dospělých a dětí v edukačním procesu
Daniela Rafajová -
Vývoj pedagogické práce v oblasti motivace studentů konzervatoří
Marián Hrdlička -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová