Komparace volebních kampaní ODS a ČSSD před volbami do PS v roce 2010 – Bc. Karolína Adamová
Bc. Karolína Adamová
Bakalářská práce
Komparace volebních kampaní ODS a ČSSD před volbami do PS v roce 2010
The Comparison of electoral campaigns of ODS and CSSD in 2010
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je srovnat volební kampaně politických stran ODS a ČSSD před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010. Práce se zaměří na tři vybrané komponenty volební kampaně, a to na část kontaktní, internetovou a vizuální. Kontaktní kampaní se rozumí organizování mítinků a další osobní kontakt kandidátů s voliči, např. obtelefonovávání domácností …víceAbstract:
The goal of this thesis is to compare the election campaigns of political parties ODS and CSSD before the elections to the House of Deputies of Parliament of the Czech Republic in 2010. Work will focus on three selected components of the campaign, direct contact campaign, online and visual campaign. Direct contact campaign consists of organized meetings and other personal contact of candidates with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y9420/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Kneblová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
US PRESIDENTIAL ELECTORAL CAMPAIGN: the role of polling in primary elections
Alessandro Da Rold -
Pre-electoral Violence in Nigeria and Pakistan: Comparative Case Study
Eva Dokoupilová -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Negativní kampaň a fake news
Václav Vlček -
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
Hugo Trkal -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Negativní kampaň v americké politologii
Petra Fialová