Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace – Zuzana SLOBODOVÁ
Zuzana SLOBODOVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Use of PR tools within an organization communication strategy
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmu public relations. Popisuje odlišné přístupy k teorii vztahů s veřejností a zaměřuje se na popis jednotlivých nástrojů PR. Pojednává také o možných metodách měření efektivity PR aktivit. Praktická část vychází z teoretických poznatků zpracovaných v úvodní části práce. Je zaměřena na celkovou analýzu PR aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with specifying the term of public relations. It describes various approaches to the theory of public relations and targets on specification of particular PR tools. It also deals with various methods of measuring effectiveness of PR activities. The practical part results from theoretical knowledge given in introductory part of the thesis. It focuses on overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18773
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOBODOVÁ, Zuzana. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení mediálních výstupů v PR
Lenka Šroufková -
PR podpora věrnostního programu Na Doma
Veronika STRAKOVÁ -
Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze
Eva STRAKOŠOVÁ -
Projekt komunikačních aktivit vedoucích ke zlepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje
Bronislava Šabacká -
Návrh PR aktivit pro společnost Conseq Investment Management
Jana Náchodská -
Vzdělávací aktivity mediální gramotnosti seniorů v Knihovně Kroměřížska
Petra Lucassenová -
Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou
Jana HANZELKOVÁ