Dopady pandemie COVID-19 na podnikání malých a středních podniků – Bc. Eva Štarhová
Bc. Eva Štarhová
Diplomová práce
Dopady pandemie COVID-19 na podnikání malých a středních podniků
Impact of the COVID-19 pandemic on small and medium-sized enterprises
Anotace:
Štarhová, E. Dopady pandemie COVID-19 na podnikání malých a středních podniků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Náplní diplomové práce je s využitím pomocných nástrojů pro analýzu vnějšího prostředí, posoudit dopad pandemie Covid–19 na malé a střední podniky v odvětví pivovarnictví a identifikovat faktory, které umožňují úspěšně reagovat na krizové situace související s pandemií …víceAbstract:
Štarhová, E. Impact of the COVID-19 pandemic on small and medium-sized enterprises. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2024. The aim of the thesis is to assess the impact of the Covid-19 pandemic on small and medium-sized enterprises in the brewing industry and to identify factors that enable a successful response to pandemic-related crisis situations. In addition, arrangements are formulated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Duda, Ph.D.
- Oponent: Radovan Kožíšek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Pavla Kinterová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Martina Dušková -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Radka Mrňáková -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah