Bc. Lucie Pelčáková

Diplomová práce

Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT

Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá učitelskými perspektivami ohledně využití virtuální reality pro zlepšení komunikačních dovedností, tedy mluvy (speaking), studentů anglického jazyka. Cílem práce bylo najít výhody a nevýhody virtuální reality pro tyto účely, a také strategie, které vyučující používali během výuky ve virtuální realitě v rámci projektu EduInCIVE. Tohoto cíle bylo dosaženo pomocí analýzy …více
Abstract:
The present diploma thesis focuses on teachers‘ perspectives of virtual reality as a tool for enhancing English language students‘ speaking skills. The thesis aims to determine the advantages and disadvantages of virtual reality for improving speaking skills and to identify strategies used by teachers during the teaching within EduInCIVE project. This aim is achieved by analysing data gained through …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
  • Oponent: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta