Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT – Bc. Lucie Pelčáková
Bc. Lucie Pelčáková
Diplomová práce
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá učitelskými perspektivami ohledně využití virtuální reality pro zlepšení komunikačních dovedností, tedy mluvy (speaking), studentů anglického jazyka. Cílem práce bylo najít výhody a nevýhody virtuální reality pro tyto účely, a také strategie, které vyučující používali během výuky ve virtuální realitě v rámci projektu EduInCIVE. Tohoto cíle bylo dosaženo pomocí analýzy …víceAbstract:
The present diploma thesis focuses on teachers‘ perspectives of virtual reality as a tool for enhancing English language students‘ speaking skills. The thesis aims to determine the advantages and disadvantages of virtual reality for improving speaking skills and to identify strategies used by teachers during the teaching within EduInCIVE project. This aim is achieved by analysing data gained through …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g8ene/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální a rozšířená realita a její přesah do lidských životů
Michal Pražský -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Interkulturní výzkum v imerzivní virtuální realitě: možnosti využití eyetrackingu
Jan Fitz -
Vliv média na efektivitu výuky výškopisu: experimentální srovnání kolaborativní výuky v imerzivní virtuální realitě
Hynek Tejkl -
Užití principu imerzivní virtuální reality v kontextu Zoo
Kateřina Pecháčková -
(NE)digitální ale virtuální realita
Lucie Benešová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová