Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí – Bc. Julie Košková, DiS.
Bc. Julie Košková, DiS.
Master's thesis
Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí
Positive climate in the kindergarten class from the point of view of the children's parents
Abstract:
Ústředním tématem diplomové práce je problematika klimatu školy. Text je veden snahou vystihnout důležité rysy tohoto fenoménu a ukotvit jeho teoretický rámec. Východiskem k pochopení klimatu je osvětlení základní terminologie. Práce je členěna do dvou částí: části teoretické a části praktické. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jak kulturní rozdíly ovlivňují pozitivní klima ve třídě mateřské školy …moreAbstract:
The central topic of the thesis is the issue of school climate. The text is guided by an effort to capture the important features of this phenomenon and anchor its theoretical framework. The starting point for understanding climate is the illumination of basic terminology. The work is divided into two parts: a theoretical part and a practical part. The main goal of the research is to find out how cultural …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Košková, Julie. Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Theses on a related topic
-
Sociální opora u žáků z odlišného sociokulturního prostředí
Kateřina SÝKOROVÁ KORANDOVÁ -
Vliv managementu mateřské školy na její klima
Lenka ŠVIHLOVÁ -
Školní klima ve vybrané mateřské škole
Kateřina ZÁBRANSKÁ -
Vliv asistenta pedagoga na klima školní třídy v běžné MŠ
Lucie KOCOUROVÁ -
Klima MŠ a spolupráce s rodiči
Andrea ŠROMOVÁ -
Vliv výtvarné individualizace interiéru na třídní klima a aktivizace vztahu žáci, škola, rodina
Michaela Kůrová -
Spolupráce OSPOD - škola - rodina na úrovni obce.
Eva Dittrichová -
Didaktický projekt Pohlednice z osady. Tradiční romská rodina slovem, tělem, obrazem
Jindra Homolová