Tobias Groh
Bachelor's thesis
Tvorba vlastní módní značky
Creating my own fashion brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procesem tvorby nové módní značky. Tento proces začíná definicí základních pojmů, které budou tvořit módní značku a její vizuální identitu. Nadále pokračuje marketingovým segmentem, který je klíčový pro podnikání v módní sféře. V praktické části této bakalářské práce autor poskytuje zkušenosti ze své vlastní sedmileté praxe v oboru a uvádí konkrétní know-how pro práci s tiskem …moreAbstract:
The bachelor thesis explores the process of creating a new fashion brand. This process commences with the definition of fundamental concepts that will constitute the fashion brand and its visual identity. It further delves into the marketing segment, which is pivotal for business operations within the fashion industry. In the practical section of this bachelor thesis, the author draws upon insights …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: MgA. Antonín Jumr
- Reader: Petr Vrána, prof.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Autorská kolekce oděvů inspirovaná slow fashion
Zuzana Lammelová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho!
Adéla HRUBOŠOVÁ -
Fast Fashion - fenomén dnešní doby
Michaela GERLICHOVÁ -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech
Aneta Zelenková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights