Tobias Groh
Bakalářská práce
Tvorba vlastní módní značky
Creating my own fashion brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesem tvorby nové módní značky. Tento proces začíná definicí základních pojmů, které budou tvořit módní značku a její vizuální identitu. Nadále pokračuje marketingovým segmentem, který je klíčový pro podnikání v módní sféře. V praktické části této bakalářské práce autor poskytuje zkušenosti ze své vlastní sedmileté praxe v oboru a uvádí konkrétní know-how pro práci s tiskem …víceAbstract:
The bachelor thesis explores the process of creating a new fashion brand. This process commences with the definition of fundamental concepts that will constitute the fashion brand and its visual identity. It further delves into the marketing segment, which is pivotal for business operations within the fashion industry. In the practical section of this bachelor thesis, the author draws upon insights …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Antonín Jumr
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Autorská kolekce oděvů inspirovaná slow fashion
Zuzana Lammelová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho!
Adéla HRUBOŠOVÁ -
Fast Fashion - fenomén dnešní doby
Michaela GERLICHOVÁ -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová
Název
Vložil
Vloženo
Práva