Kristýna Edingerová

Bachelor's thesis

Hudba v reklamě

Music in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce je vypracována na téma Hudba v reklamě se zaměřením na tvorbu hudby pro reklamní účely hudebními skladateli. Práce je koncipována do dvou základních částí. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které se týkají zmíněného tématu, a udává teoretický základ k části praktické. Ta se skládá z osobních rozhovorů s hudebními skladateli zabývajícími se tvorbou reklamní hudby. Mezi ně …more
Abstract:
This bachelor thesis covers the topic of Music in advertising, with its main focus on music created by composers for commercial use. Consisting of two parts, the theoretical part covers basic concepts of the above-mentioned topic, and is furthermore reflected into the practical part, which mainly comprises personal interviews with artists composing music for commercial use. Interviews were taken with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Edingerová, Kristýna. Hudba v reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications