Kristýna Edingerová
Bachelor's thesis
Hudba v reklamě
Music in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce je vypracována na téma Hudba v reklamě se zaměřením na tvorbu hudby pro reklamní účely hudebními skladateli. Práce je koncipována do dvou základních částí. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které se týkají zmíněného tématu, a udává teoretický základ k části praktické. Ta se skládá z osobních rozhovorů s hudebními skladateli zabývajícími se tvorbou reklamní hudby. Mezi ně …moreAbstract:
This bachelor thesis covers the topic of Music in advertising, with its main focus on music created by composers for commercial use. Consisting of two parts, the theoretical part covers basic concepts of the above-mentioned topic, and is furthermore reflected into the practical part, which mainly comprises personal interviews with artists composing music for commercial use. Interviews were taken with …moreKeywords
reklama televizní reklama rozhlasová reklama internetová reklama kinoreklama spot televizní spot funkce reklamy emoce v reklamě chování spotřebitele humor erotika a sex strach hudba vznik hudby funkce hudby druhy hudby hudba v reklamě klasické podmiňování role hudby psychická rovina společenská rovina sémantická rovina podmínky účinnosti výzkum reklamní agentura AKA Ogilvy & Mather Comtech Can McCANN Saatchi & Saatchi hudební skladatelé tvorba hudby hudební útvary strategie výběru hudby výběr hudby hudební databáze Studio Fontána Hudební banka SONOfind legislativa autorský zákon OSA Varhan Orchestrovič Bauer David Spilka Hanz Sedlář Ondřej Gregor Brzobohatý Roman Holý Miroslav Lacko Karel Havlíček Dali Mraz
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Edingerová, Kristýna. Hudba v reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Vliv nástrojů klasické marketingové komunikace na chování spotřebitele
Jan Bezruč -
Nové trendy v oblasti chování spotřebitele na trhu tabákových výrobků v ČR
Vladimíra Duchoňová -
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Marek Brodský -
Analýza chování spotřebitele elektronických cigaret
Roman Pustějovský