Externí marketingová prezentace měst a destinací na internetu – Bc. Lucie KOŘÍNKOVÁ
Bc. Lucie KOŘÍNKOVÁ
Master's thesis
Externí marketingová prezentace měst a destinací na internetu
External internet marketing of cities and destinations
Anotácia:
Webové prezentace měst jsou v dnešní době důležitým komunikačním kanálem veřejné správy směrem k preferovaným cílovým skupinám. Efektivně zpracované webové stránky zvyšují konkurenceschopnost města navenek, obsahují plnohodnotné informace pro všechny zainteresované skupiny a v neustále zostřující se konkurenci dokážou přilákat nové investory a turisty. Práce vymezuje v teoretické části zakotvení e …viacAbstract:
City websites are nowadays important communication channel between the public administration and city preferred target groups. Effective processed websites increase the competitiveness of the municipality in public, contain valuable information for all stakeholders and are able to attract new investors and tourists. In theoretical part of this paper e-marketing of municipalities and the modern communications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Zverejniť od: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2011
- Vedúci: Mgr. Tomáš Boruta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘÍNKOVÁ, Lucie. Externí marketingová prezentace měst a destinací na internetu. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / Geography and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a hodnocení webových stránek veřejné správy
Tibor Boháčik -
Srovnávací analýza českých krajských měst
Monika Šindelářová -
Komunikační nástroje v projektu Housing First v ČR
Vendula KRIŠTOFOVÁ -
Twitter jako komunikační nástroj prezidentských kandidátů během prezidentských voleb v ČR v roce 2023
Anna Rychetská -
Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
Zlata Marková -
Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o.
Miroslav RANDÁČEK -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková