Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi – Pavlína Smržová
Pavlína Smržová
Diplomová práce
Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi
Development of marketing in connection with information technology and neurotechnology
Anotace:
Diplomová práce "Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi" se zabývá novodobými marketingovými metodami v oblasti informačních technologií, zejména na internetu (online marketing) a v oblasti neurotechnologií (neuromarketing). Klade si otázky, kam může dále marketing v této podobě směřovat do budoucna a sleduje vývoj a potenciál jednotlivých marketingových směrů …víceAbstract:
The final thesis "Development of marketing in connection with information technology and neurotechnology" deals with modern marketing methods in the field of information technology, especially on the Internet (online marketing) and in the field of neurotechnology (neuromarketing). The thesis asks questions about how further can marketing be evolving in current form to the future and it follows the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ján Pavlík
- Oponent: Zdeněk Molnár
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41032
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Karolína Chalupová -
Proces náboru zaměstnanců v soukromé firmě v rámci personálního marketingu
Jakub Himlar -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera