Rozvíjení prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku – Tereza Nétková
Tereza Nétková
Diplomová práce
Rozvíjení prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku
The Development of child spatial awareness at primary school - foundation stage
Anotace:
Prostorovou představivost potřebuje každý z nás. Všichni se pohybujeme a žijemev trojrozměrném prostoru a nemůžeme se tedy bez schopností týkajících se prostorovýchpředstav obejít.V této práci se proto zabýváme vymezením pojmu prostorová představivosta možnostmi jejího zjišťování. Na základě studia literatury a vlastních zkušeností, kteréjsme získali v průběhu pedagogické praxe, jsme se pokusili stručně …víceAbstract:
Spatial development is an organised knowledge of objects including oneself,in a given space. This is a complex mental skill, one that children must hone froma young age.In this study we used various specialist literature, which together with our ownexperience has helped us to explore spatial awareness when teaching geometry.In this dissertation we have looked at the theories around spatial awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 4. 2010
- Vedoucí: Jana Cachová
- Oponent: František Kuřina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku
Kristýna Weberová -
Praktické činnosti jako prostor rozvoje ekologického myšlení žáků primární školy
Michaela KÁNDLOVÁ -
Prostor k tvorbě
Michael Goldschmid -
Otevřený prostor
Tereza SAMKOVÁ -
Marketing a veřejný prostor
Claudie Urbanová