Social media communication – B.Sc. Lucky Iheanachor Okereke, BSc
B.Sc. Lucky Iheanachor Okereke, BSc
Diplomová práce
Social media communication
Abstract:
This study focuses on the development of an effective online communication marketing strategy for Indomie Nigeria on social networks. The primary objective is to align the brand's digital efforts with its overall goals, and there are three specific objectives to achieve this. Firstly, a comprehensive analysis is conducted to understand the current state of social media use in the marketing communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Social media communication
Olugbenga Ayodeji Tanimomo -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social media communication
Oluwafunmisho Mary Olalere -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
23. 3. 2024